Friday, October 7, 2011

Buku Lama vs Buku Baru



"Buku Lama"

Kenapa susah sgt nak lupakan dan tutup buku lama walaupun aku hampir2 punya buku baru? Huhu... m0llaa~
Dulu aku pernah dgr satu statement ni, "Jika kita suka atau sayang seseorang, lepaskanlah dia." So betul2 aku lepaskan dia. Ha skrg aku menyesal tak sudah. huhu.. Tp aku supp0rt dia dr belakang tanpa pengetahuan dia. I'm just set in my mind that he is just my buddy/ching0o. Apa yang aku buat semuanya utk dia. Tapi dia tak tau. Abit sedey jgk la sbb aku tak jd kawan yg baik utk dia. Ni semua last year st0ry of mine.

So n0w buat ape lagi aku nak cerita panjang lebar and explain all that. Dah takder maknanya lg dah. Aku takder kuasa nak putar balik masa yg ada ni. Aku terima jek dugaan yg dtg dan aku janji akan selaaaaalu p0sitif + happy2 s0kmo.   For him, aku d0akan dia bahagia sampai biler2.

"Buku Baru"


Haa... bunyi dia mcm best ja kan. tp biasa2 ja. setakat ni masih kawan2 lg. Dia baru appr0ach gitu2 ja. Kami mula rapat masa semester lps sbb ambik semua subjek yg sama. mmg kebetulan sen0r nyer. Tp satu la, he is a very shy b0y. huhu.. smpai skrg bl0m bagitau yg dia suka kat teman ni ha. D0k bg harapan ja. Naik malas jgk la teman nak layan dia tp dah dia suka kat teman ni ha, tak aper lah. k0me layan jek la dia.
One thing, he is veeeeery c0ol with his Nik0n dslr. ai l0ikeee sgt. hehe.. Bkn utk suker2 yer camera tu. Sen0rnyer dia graphic student. So wajib ada mende tu. Mana2 dia pegi mesti dia bawak. dah mcm gepren dia pul0k. huhu.. biasa la tu yer dak. walaupun belum nmpk apa2 tanda lg nak ke arah yg lebih serius or t0 the next stage, tp harap2 sesuatu yg p0sitif akan muncul dlm hidup aku lps ni. Aminn..